I N V I E R N O

I N V I E R N O

sábado, 2 de junio de 2012

FANTASTICA EXCURSION FIN DE CURSO PATCHWORK

Hola a todas!! hoy os quiero mostrar unas fotos de la excursión de fin de curso de patchwork. Hemos visitado las minas de sal de Cardona, (espectaculares). una maravilla natural creada hace más de 40 millones de años. El recorrido interior es a pie (con un casco protector, que nos quedaba muy gracioso) y se pueden admirar las vetas de sal de diferentes colores y las formaciones de estalactitas y estalagmitas.
Cardona es una ciudad amurallada muy bonita, que casualmente hoy celebraba una feria medieval. Lo hemos pasado muy bien.
Que tengais muy buen fin de semana, besos, besines, besicos, besiños, besotes, besets i petonets para todas, Reyes.

10 comentarios:

  1. Ohhh !!! que "wuay", estàs "super-fashion" amb aquest casquet. L'excursió sembla interessant, no he estat mai, i sou un grup molt gran. T'has fixat que el senyor que aguanta al falcó o àliga si semble una mica (al falcó o àliga) vull dir, je,je, bromes apart espero tinguis una bona setmana. Petons.

    ResponderEliminar
  2. Una excursión estupenda, seguro que lo pasasteis genial.
    Besitos guapa

    ResponderEliminar
  3. Hola socla filla de l'Esperança ,cada cop que penjas una manualitat en aquest blog,ella m' avisa , feu coses precioses.Jo tin 44 anys i desde molt joveneta m'han agrada't molt les manualitats,he fet punt de creu, vaig a pendre a fer tambe punt de tripa,suposo que aixo ho hereda't de la meva mare.Ara ella m'esta ensenyant a fer patchwork ,pero tinc el temps molt limitat,tinc 3 fills i unmarit ,tots encantadors i treballo tot el dia,espero poder dedicar mes temps el dia que en jubili. Moltes felicitas,per tot elque feu i perlo be que us ho passe-HO.

    ResponderEliminar
  4. Me encantó el blog! Felicitaciones, hay trabajos muy bonitos :)

    ResponderEliminar
  5. Qué lindo lugar!!!! interesante!!!. Me alegra que hayas pasado tan buenos momentos con tus compañeras.
    Besos

    ResponderEliminar
  6. Que bonito!!!! un viaje de fin de curso de patchwork es genial. En un entorno privilegiado cómo el que nos enseñas en las fotos y con compañeras de manualidades... para ti será inolvidable.
    Feliz semana!!
    Rosana.

    ResponderEliminar
  7. Que guaiiiiiiiiii, quina envejeta mes sana que tinc.
    Petons!!

    ResponderEliminar
  8. Precioso que bien te lo pasas,un besazo muy grande.

    ResponderEliminar
  9. Jo vaig estar a Cardona fa un temps i em va agradar molt. La visita a les mines de sal és molt interessant i divertida. Encara et baixen a baix amb uns 4x4, com si treballesis a la mina? Jo hi vaig anar amb la canalla i ens ho vam passar molt bé.
    No m'estranya que t'agradés.
    Una abraçada.

    ResponderEliminar
  10. Una excursión que tenemos pendiente, me alegro de que lo pasaras tan bien.

    Besos

    ResponderEliminar